sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Syksyä

Syksy ei ole mun vuodenaika ollenkaan ja ehkä siksi syksyiset vihreät ja ruskeat ei viehätä. Onneksi syksyyn kuuluu marjaisat ja mehevät tummat punaiset ja lilatkin. Näitä tummia marjaisia värejä näkyi kivasti vaatekaupoillakin. Herkullisia. Niiden innoittamana tummat punertavan lilat hyppäsivät kaksiriviseen solmittuun makeanvedenhelminauhaankin.

Lukkona tuollainen tappimalli, joka toimii takana, sivulla ja miksei edessäkin.

Tampereen reissulla kävin Bohemiassa. Ihan todella mukava kauppa ja olisin varmaan viipynyt pidempäänkin, mutta koska mukana oli ihan uusi tuttavuus koulutuspäiviltä, joka ei helmeilystä ja koruilusta ymmärtänyt, en kehdannut koko illaksi jäädä hipelöimään helmiä. Mukaan tarttui kuitenkin pöllöjä (ja muutama nauha helmiä).

9. Pöllöt ja hematiitit ja patinaa.

Omenakausi. Hilloamista JA omena-kaurapaistosta... Nam!


11 kommenttia:

  1. Syksy taas on mulle niin rakas ja kaikki syksyn värit lähellä sydäntä :-D Myös nuo herrkulliset helmesi! Alin annoskin kyllä maistuu ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän Mags, että sun sävyt on just niitä syksyisiä. Ja ihan kateeksi käy, kun taivuttelet niitä miten huvittaa. Mulla ei onnistu.

      Juu, ja alimmaiset annokset kyllä maistuivat. :D Kaikki meni.

      Poista
  2. Kaunis on helminauha ja pöllökorvikset varsin veikeät! :) Paistos näyttää herkulta!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Tampere-vinkistä! Kivat pöllökorvikset olet tehnyt!

    Tykkään syksyn väreistä, mutta muuten tämä pimeys, märkyys ja synkkyys ei sovi mulle lainkaan... Ooo, kesän lapsi mä oon...

    VastaaPoista
  4. Helminauhan on kerrassaan ihana ja miten nuo solmutkin ovat niin täydelliset. Pöllö korvikset ovat veikeät. Bohemiasta olen minäkin tilannut ihanuuksia :D

    VastaaPoista
  5. Solmut on kivoja ja Bohemia oli vierailemisen arvoinen. Vieressä oli toinenkin kauppa, Helmimeri, mutta sieltä ei minulle löytynyt ostettavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Kiva kun kävit kommentoimassa blogissani. Vähän laiska olen ollut bloggaamisen suhteen. Kiire töissä ja ideat vähissä ja seli seli.

      Ja taas kauniit korut uusimmassa postauksessa! Nuo värit -aaah!

      Poista
  6. En osaa sanoa, mikä näistä on herkullisin! Mutta aivan käsittämättömän tyylikäs tuo kahvipapukoru! :-D Se ei enempää tarvitsekaan, ja on just tuollaisena ihanan runsas. Ja mikä kiilto!

    VastaaPoista
  7. Oispa kiva oppia solmeileen tuollaisia ihania helminauhoja. Pöllökorvikset hurmasivat minutkin, vaikka kauniita ovat kaikki korusi :)

    VastaaPoista
  8. Kiitokset Akvamarinille ja Selmalle. Mä löysin sun uuden blogin. Tuun kylään. :)

    VastaaPoista

Runsaan roskapostituksen takia jouduin ottamaan sanavahvistuksen käyttöön.

Kiitos jos jaksat kommentoida, se ilahduttaa aina.